16 December 2011

plumb în lumină


adorm nopțile în mine dinainte să-mi închid pleoapele.
inima de plumb mi le-a strâns pe toate. toate stelele. toate lunile pline.
le-a cântărit, le-a adunat, le-a înmulțit și cu ele
a măsurat veșnicia

știu tăcerile ei, cunosc și când e furtună,
căci atunci aud stelele cum fac dragoste cu nefericirile...
doar să mă atingi și din inima mea plumburie ar țâșni
șuvoaie de nopți cu tăceri sugrumate de-atâta gol, de-atâta nimic

sunt o chemare, lumina m-a prins de braț azi-dimineață
încercând să-mi întârzii trecutul, alungarea din "rai", ceea ce a fost,
și parcă s-a legat de mine ca un prunc, și totuși nu-s obligată
să-mi sfâșii inima, să scot din ea
ce-i înlăuntru...

dar lumina murmură prin visele mele, îmi mângâie gândul
și se așează tăcut pe un colț din amintirile mele, desfăcându-mi-le dureros,
șoptindu-mi despre certitudinea că schimbarea umblă prin mine pe vârfuri
și că, într-o zi, voi fi iarăși
parte din lumina mea
într-o bancă de poeme.

Lorelei.

4 comments:

Iulia said...

Foarte expresiv!

Anonymous said...

Intr-o zi voi fi ceea ce am fost candva...suflet plutind!

Anonymous said...

Sunt al 4-lea desen colorat :X
"Dar lumina murmura prin visele mele, imi mangaie gandul" ce frumos :)
Sa ai parte de Sarbatori fericite si un an nou cu de toate.
Apropo am facut modificari pe blog, te invit sa iti prafuiesti o parere
http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/p/link-uri.html

Zam Fir Pop said...

Că ai 15 ani, nu este o problemă. Trece. Că ai 15 milioane de vise, poate fi o problemă! Ai grijă, să nu le pierzi chiar pe toate!
Mă bucur că ţi-am descoperit blogul.